7 Februari 2011

Ja, de är redan februari och jag är fyllda mina 20 år.
Jag hade en bra födelsedag med fina presenter och sjukt god smörgåstårta som mamma gjorde åt mig.
LOKA var också bra förutom att maten var svinäcklig. Men de va skönt och göra nånting iallafall :)
Annars rullar allt på som det ska, väldigt dåligt med jobb i Januari, men det är smällar man får ta som tim vik.
Har jobbat några dagar i februari och fler hoppas jag att det blir, men just nu är jag hur förkyld som helst igen. Jag ska tydligen inte få va frisk. Sjukt jobbigt för dom dagar jag inte har jobb vill jag kunna göra nåt men det orkar jag verkligen inte nu. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli typ 11, då bär det av mot kristinehamn och träffa gamla klassen<3 Sen ett snabbesök hos barnmorskan. De har verkligen varit full rulle hela helgen. Fredas: Middag hemma hos Jessica med tjejerna <3 Lördag: Bowling med tjejerna <3 Igår: Doktorn med Tommy och idag stan hela dan ;) Men jag funderar på att hyra en film idag igen kanske. Skönt att ha film och se på iallafall. Hyrde två st igår som jag kollat på. Jag orkar inte vara sjuk mer. Jag har vart sjuk hur mkt som helst nu. Har väl kanske inte så mkt mer att skriva, men ha de gott alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0