Vacker måndag!

Vaknade klockan halv tio imorse och fick kaffe på sängen av min älskling! När jag gick upp blev det duschen, sen på med stallkläderna för att åka till min vackra häst, ni har antagligen samma fråga som min mor. Varför duscha innan man åker te hästen. Men de blev bara så, gött att vakna till lite =) Men när jag kom dit blev det kaffe och en smörgås med mammsen. Sen ut till hästen och borsta upp han för att ta fina kort på han i detta vackra väder ! Jädrar va gött det är ute ! Fick en del fina kort som jag ska lägga upp. När jag var klar med han blev det att åka hem. Så nu sitter jag här i pyjamas och ska strax börja städa. Eller ja städa och städa, men plocka undan och dammsuga iallafall! Ikväll när min man kommer hem ska jag tända ljus, sen får de bli att kolla klart på filmen vi börja kolla på igår =) Och kanske äta nåt gott ?! Vi får se vad det blir av kvällen. Men nu ska jag som sagt sätta fart med hemmet. Ha en bra dag ! =)



Tommy Johansson, jag älskar dig obeskrivligt mycket <3


 


Min vackra <3


Min vackra <3


Min vackra <3


Min vackra <3






lυ∂νigssση


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0