Tisdag, en fixdag !

Ja det kan man väl kalla de för kanske?! Blev inget städ igår, följde med mor och far ut i skogen istället. Mys !
Sen åkte jag hem och kolla färdigt på filmen med min man <3 Sen vart de sova. Idag vakna jag typ kvart över 10, skönt att få sova ut lite. Sen blev det upp och fixa käk. Efter maten var de dax för älsklingen att dra till jobbet =/ Jag satte mig vid datan en stund, men där var det lika tråk som vanligt så jag satte igång och städa istället. Dammsög alla golv, plocka undan disken, skaka sängkläderna och duktig som jag är så sopa & skura jag hela trappuppgången också =) Nu har dom där taknissarna dragit också för dom är klara med taket. Så på torsdag kanske dom kommer och fixar det nya fönstret på övervåningen ! Ska strax åka te min vackra Prins och mysa med han en stund. Sen ska jag fara te byn och handla lite mat ! Ikväll får vi se vad som händer =) Myspys med min älskling kanske ?! <3 Ja vi får se vad det blir, men nu ska jag lyfta på röven och göra nån nytta istället !!







<3







Tommy Johannsson

J
ag älskar dig mer än vad du kan föreställa dig ! 
1 år 1 månad och 9 dagar har det varit vi nu, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går.
Ingen kommer någonsin kunna ta din plats. Innan jag träffade dig levde jag i ett mörker, men du var ljuset.
Och jag är sjukt glad att det blev vi. Du är bäst älskling ! Jag vill dela mitt liv med dig, man vet aldrig vad som händer i framtiden men det är iallafall så jag känner nu. Vi har det bra tillsammans, vi har en fin lägenhet som jag trivs kanon i. Vilket jag gör även med dig :)
Jag älskar dig!








lυ∂νigssση


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0