Sköna fredag..

Ja idag var det bara att ge sig upp klockan 7 för jag trodde gubbarna skulle komma och byta fönster då.
Men dom var ju inte ens här, så vid kvart i 8 somna jag om igen, sen vakna jag typ halv 9 av att dom greja utanför. Då var de dags att gå upp igen, fick bli en sup med hostmedicin. Sen kaffedags, de är gött på morgonen det :) Känner att de får bli ännu en dag att leva på alvedon, hostmedicin och nässpray. Jag vill ju bli frisk för tusan, men det verkar inte bli nåt bättre. Jag jobba iallafall igår och tungt var de men de gick i hela 6 timmar iallafall som mitt pass var. I morgon jobbar jag 14:30-21 och på söndag 7-15 .. Men de överlever jag nog. Bara jag kunde ta det lungt okcså, men de går inte för sig i min värld. Idag ska jag hämta hem min älskade Prins ! Saknar han enormt mkt, men nu är han pappas häst ;) haha ! Ska även upp till morfar och hämta ägg sen. Så denna dag är också full planerad. Men ikväll blir det IDOL och godis som jag köpte typ ett KG igår haha :) Min älskling har ju också blivit sjuk nu, så vi ligger och snörvlar ikapp på kvällen tills vi somnar =/ Fint väder är det ute iallafall, riktigt höstväder. Det är vackert men det börjar bli kyligt. Men nu ska jag försöka ta tag i mig själv och iallafall låssas att jag är frisk ;S Kanske uppdaterar senare !



Jag älskar dig mest av allt hjärtat <3








lυ∂νigssση

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0