Lördag

Ja då var de lördag igen, känner mig inte på topp kan jag ju säga. Trött och sleten.
Men idag blir de jobb iallafall. Igår var jag ledig, då hämta jag hem min älskade Prins.
Har faktiskt saknat min älskling ! På kvällen blev det en sväng in till Filipstad och handla lite smått och gott. Sen hem och bädda ner sig för att kolla på IDOL.. Höll mig vaken under hela programmet, men när det var slut så tvärsomna jag :( Så idag fick min man uppdatera mig haha =) Ikväll är de film på TV:n men eftersom jag ska upp klockan 6 imorn för att börja jobba klockan 7 så blir de inte mkt titta för mig inte :S Fast jag har den hemma så kan ju kolla när som helst. Köpte tre nya filmer igår som jag ska plöja igenom nån dag =) Nu blir de kaffe och försöka fräscha till mig lite. Sen är det dags att dra ! =)





Pärlan
Pärlan (y)




lυ∂νigssση

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0