Jobb & Förkylning

Är ju en grej som inte går ihop.
Men idag får det lov att göra det, jag börja känna mig bättre igår.
Och imorse när jag vakna så mådde jag inte speciellt bra, så skiten har tagit omtag.
Men idag ska jag jobbam jag vägrar sitta hemma och bara glo. Visst det kanske vore bra att vila sig.
Men de har jag gjort nu! Jag får helt enkelt ta en alvedon och se glad ut =)
Ska strax hoppa in i duschen och försöka fräscha till mig lite, om de går.. Imorn ska jag hämta hem min prins också ! Mys pojken <3 Han har ju varit på semester några veckor, men nu ska han hem och hålla korna sällskap ! Påtal om dagligt sällskap så har vi haft sällskap av takbytare några veckor också, men vad det ser ut som så är de på gång här ifrån. Inga fel eftersom man knappt kan parkera bilen ! :)
Nej nu får de blir duschen. Ha en bra dag allesammans !

<3



Studenten 2010, minne för livet !





lυ∂νigssση

                                   


                                                                                                                             

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0