21 Oktober 2010

Godmorgon :)

Vakna vid halv 10 typ, men låg kvar i sängen och drog mig tills klockan var nästan 10. Jobbet igår var kanon, tiden går så mycket fortare när man får va ute och jobba ! Samma tur idag typ så de ska bli sköönt ! Absolut inga fel med jobb, men det är absolut inga fel när lönen kommer heller. Har fått löneförhöjning som jag hoppas kommer nu i Oktober, för jag är fattig nu :) Imorn fyller min älskling år, så på dagen blir de att fira han lite. På kvällen blir de som sagt stan och käka mat ! Och jag tycker att han kan följa med !! ;o Men vi får se vad det blir !
Ska plocka lite här hemma, sen ska jag åka till moder med några grejer. Så har inte så mkt mer att säga. Men ni får ha en bra dag !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0