20 Oktober 2010

Ja då var det dags för en blogg igen då! I fredas var de personal fest på brandstationen, alltid lika skoj att umgås med mina kära arbetskamrater :) På lördan blev den en lång promenad när jag vakna och inte var bakis. De var ett under tror jag... Sen blev det att åka upp till syster på kvällen. På söndan blev det en slappar dag vilket är skönt ibland. Sen på måndan var det dags för jobb igen :) Igår var jag ledig och på kvällen åkte jag, mamma & älsklingen ner till Sofie och Johan och hälsade på ! När vi kom hem blev det TV-spel en stund sen sova :) Idag vakna jag typ 9:20... Kaffe först såklart, nu sitter jag och kikar på datan. Har beställt tid för besiktning på pärlan. De väntas jobb i eftermiddag 14:30-21 ! Imorn blir de också jobb. Och på fredag ska jag, syster & Mattias ner till stan och käka thai med Sofie och Johan :) Vill ju att min älskling ska med också =/ men men ... Nej nu ska jag fixa lite här :) Men ha en bra dag allesammans !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0