101006

Hejsan !

Som vanligt så har jag inte haft en tanke på att uppdatera bloggen.
Jag har nog inte haft tid heller för den delen. Jobbar ganska mycket vilket känns helt underbart!
Tjäna egna pengar, kunna hjälpa till med hyran osv. Men så kan de ju bli som de är nu att man är väldigt sjuk.
Vilket jag inte tycker är speciellt skoj eftersom jag saknar mitt jobb :( Jag tycker verkligen om jobbet och mina arbetskamrater. I helgen var vi i Götet och hjälpte svärmor att flytta, sen på söndan när jag vaknade upp så var jag jätte förkyld, men som tur va skulle vi ju åka hem då. Så när jag kom hem bädda jag ner mig under täcket.
Sen när jag vakna på måndan var jag verkligen skit förkyld och fick typ ingen luft. Så jag ringde till vårdcentralen och fick en tid där. Så jag fick hostmedicin och nässpray. Visst jag känner mig lite bättre nu men jag är ju inte frisk än. Dom ringde om jobb idag, men jag stannar hemma och vilar upp mig eftersom jag ska jobba imorgon och hela helgen. De ska verkligen bli underbart. Även om jag inte känner mig bra så ska jag iväg och jobba. För jag blir så trött på att bara sitta hemma och glo. En posetiv sak nu är iallafall att jag beställde en systemkamera förra tisdagen som kom redan på torsdan. Så en och annan bild har de blivit, tycker verkligen det är skoj att ta kort så nu är det dags att börja ! :) Och jag ska verkligen försöka bli lite mer aktiv med mitt bloggande eftersom det också är ganska skoj, men de kanske blir lite mer peppande när man kan ta fina bilder och lägga ut också! Förutom min förkylning är allt perfekt, jag trivs som fisken i vattnet med min man och i denna mysiga lägenhet. De enda som stör mig här är min granne, men han kan ta sig nån stans. Finns inte så mycket mer att skriva, men jag lovar att jag ska börja blogga mer, så ni får läsa om mitt intressanta liv =)








En av våra lånade bebisar !


Den andra lånade bebisen!



Vackert !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0