Skitväder !

Ja, men de är ju inte bara vädret som är skit kan man ju säga. I måndags kväll lämna jag in bilen, sen åker jag hem till mamma så hon får köra hem mig. En stund efter ringer dom från verkstan och frågar om jag lämnat fel nyckel. För låset hade fröse så den gick inte i låset. Då fick mamma komma och hämta mig igen så fick vi åka fram med centrallåset till dom. Sen hem igen, då kröp jag ner under täcket för jag frös så förbannat. Efter en stund ringer Tommy och säger att han har problem. Hans bil starta nämligen inte. Då var det bara att ringa mamma igen. Så hon fick komma och hämta mig, så blev det en tur upp till Sikfors som ligger norr om Hällefors. Fick ge han starthjälp. Sen hem igen och då var klockan efter halv 11. Skapligt trött efter en helt sjuk dag. Igår Kom den där jävla snön som jag hatar mer än allt annat ! Det går ju fan inte och köra bil ordentligt ju ! De är jätte fint med snö och allting, men de är verkligen inte kul att behöva köra bil i detta väglag. Hämta iallafall ut bilen förut, fucking dyrt. Plus att jag kom till jobbet klockan 12 när jag började 13,30 men jag kände inte att jag ville åka i onödan så jag åkte direkt till jobbet ist ! :) Men nu ska jag ta ett bad med min underbaring <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0