Känner mig som ett ? ...

Ni som stör er behöver inte ens läsa !

En del dagar känns allt hur bra som helst, men så kommer dagar som denna. De räcker med att höra en enda grej så känns det som att hela världen rasar. Jag vet att du inte menar nåt illa och jag vet att du har rätt.
Jag kanske inte tänker nog långt, men de känns som jag inte har nåt liv kvar. Vafan, jag sitter här och glor, städar, tvättar och jobbar. Jag är för fan inte 50... De känns som om jag vill starta om allting på nytt. Flytta och bygga upp allting från början. Allt känns verkligen så jävla trist just nu. Jag vet att jag gnäller, men bara för man byggt upp ett bra liv betyder inte de att alla dagar måste vara perfekta ! I söndags var de Hubertusjakten i Bjurbäcken, jag var med och red vilket inte var planerat. Men så blev det iallafall. mådde jag bra, jag mådde så jävla bra. Allting kändes så jävla underbart. De kändes som att sväva på moln, hela jag sken som en sol ! Jag ångrar inte en sekund att jag tackade ja. Jag vet att jag kan låna häst osv om jag skulle vilja. Men ändå, det är inte samma sak. Och jag är så jävla trött på att bo i denna jävla sketna lägenhet. Inte så jävla rockigt med ett nytt tak i sovrummet osv, när man fan inte ens kan sova där inne. Känner bara hur fucking trött jag är på allt. Jag känner mig instängd som en gammal tant på 100 år ! Jag vill göra nånting som förändrar nåt. Jag tror faktiskt inte saker och ting blir bättre av att man sitter och bölar. Men man måste det också ibland ! Men nu ska jag iallafall duscha och fixa sen är det dags för jobb 13,30-21.
Jag vill att min familj, mina vänner och min sambo ska veta att jag älskar er otroligt mycket.
 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0