Dags igen.

Ja jag kände att det kanske var dags för en uppdatering igen.
Ligger hemma sjuk som vanligt, har ju varit sjuk från och till sedan oktober. Jag begriper inte varför jag inte kan få vara frisk ?! Åkte hem från skolan förra torsdan, sen dess har jag legat hemma sjuk. Såå tröttsamt.
Men idag fick jag en tid hos läkaren, och tydligen så bär jag på en virusinfektion. Så ska äta rinexin och ta nasonex. Blir nog hemma imorn också, men på torsdag lär jag iväg. Känner paniken inom mig när jag är hemma..
Annars är allt toppen, älsklingen och jag har varit tillsammans 6 ½ månad nu =) Jag är fortfarande lika kär & älskar han bara mer och mer <3 Men nu ska jag vila tills han kommer hem, då blir det mysa lite. Sen sova!

Ha en bra kväll allesammans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0