Minnen för livet <3


Tiden som varit !


STUDENT 11 Juni 2010, ett minne för livet!

3 år med en klass som jag aldrig glömmer. Åren med er har varit de bästa tre år i mitt liv, vi har haft både bra och dåliga stunder. Men för det mesta har de varit bra ! Ni har varit helt underbara vänner och jag hoppas att vi håller ihop så som vi gjort innan.  Ni är en del av glädjen i mitt liv! JAG ÄLSKAR ER!



Tommy Johansson



Mannen i mitt liv.

Du är allt jag önskat, jag minns fortfarande dagen det blev du och jag. De är snart ett år sen.
Jag minns den dagen jag följde med dig hem, jag minns dina ord.
Jag minns vad alla sa till mig, att jag aldrig skulle få dig. Jag minns hur mkt jag grät när jag satt hemma på mitt rum och bara längtade efter att få se dig. Jag minns hur de pirrade i magen när jag hörde ditt namn. Jag minns när jag åkte moped bakom din bil och du hade rutan nere, jag kände din underbara parfym. Kanske lite konstiga saker att minnas. Men jag minns varje ögonblick med dig under de snart 3 år jag träffat dig.
Oförglömliga stunder, alla sena kvällar vi satt och prata om allt och ingenting. Du har verkligen gjort mitt liv till de bästa! Och snart kommer ännu en dag jag aldrig någonsin kommer glömma, jag har mina drömmar. Två av dom är snart uppfyllda. Den ena var att du skulle bli min, den andra blir snart verklighet. Sen är det bara en sak kvar. Och vi kommer fixa de också älskling, har vi kommit såhär lång så klarar vi resten också.
Du är min man och jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tänk att du har tagit studenten min lilla ronja :) Grattis!!

2010-06-21 @ 23:18:34
URL: http://thereseskold.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ärru gravid ronjis ? :)

2010-06-22 @ 10:55:12
Postat av: Ronja

Nej jag är inte gravid, inget jag vet om iallafall =) Tack älskade syster, saknar dig !

2010-06-22 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0