Lite allt möjligt.

Ja de kan man säga, har jobbat ända sen studenten, inte många lediga dagar sen dess. Men de är gött de!
Känns ganska skönt att komma in i vuxenlivet och jobba och tjäna sina egna pengar.
Var på CSK i karlstad idag, fick sån där medicin, så vi får se hur jag tar mig igenom dessa månader. Kommer nog va ganska tufft, men vad ska man göra då?! Sällskap och inget alkohol, så får de bli =) Jag ska att visa att jag är stark nu ! För det kan jag va om jag bara vill! Annars är livet underbart, vet inte om de kanske avslöjades i förra bloggen, men min man och jag har förlovat oss. De känns helt underbart !! Jobb, pengar, en underbar familj och världens bästa pojkvän & vänner. Mer behöver man inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0